dinsdag 25 oktober 2016

Must reads

Mijn boekenkast is ondertussen te klein voor alle boeken die ik heb en altijd als ik in een boekenwinkel kom, koop ik weer een boek. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe boeken en auteurs om te lezen, daarom heb ik een lijstje gemaakt van mijn lievelingsauteurs en een aantal van mijn favoriete boeken.

Mijn Favoriete auteurs:


  • Jill Mansell
  • Kiera Cass
  • Candace Bushnell
  • Sophie Kinsella
  • Gayle Forman
  • John Green
  • Cecily von Ziegesar
  • Ann Brashares
  • Danielle Steel
  • Julie Kagawa
  • Chantal van Gastel
  • Nicholas Sparks
  • Estelle Maskame
  • Helen Fielding
  • E. Lockhart
  • Lindsey Kelk 
  • Stephenie Meyer

Mijn Lievelingsboeken:

Lipstick Jungle van Candace Bushnell
Aanpakken van Sophie Kinsella
32 graden van Xenia Kasper
De Selectie van Kiera Cass
If I stay van Gayle Forman
We were liars van E. Lockhart
Gossip Girl van Cecily von Ziegesar
The best of me van Nicholas Sparks
Twilight van Stephenie Meyer

De 4 beste boekenseries 


  1. Pretty Little Liars van Sara Shepard
    In Rosewood, tussen de Mercedessen en de gigantische villa’s, heeft iedereen wel wat te verbergen. Aria heeft een affaire met haar leraar, Spencer heeft een oogje op het lekkere vriendje van haar zus en Hanna gebruikt gemene trucjes om mooi te blijven. De vier middelbareschoolvriendinnen delen samen iets dat nog veel gruwelijker is, maar dat niemand anders weet…
  2. Gossip girl van Cecily von Ziegesar
    Welcome to New York City's Upper East Side, where my friends and I live, go to school, play, and sleep--sometimes with each other.
    S is back from boarding school, and if we aren't careful, she's going to win over our teachers, wear that dress we couldn't fit into, steal our boyfriends' hearts, and basically ruin our lives in a major way. I'll be watching closely...
    You know you love me,
    Gossip Girl
    Tip: lees ook de vervolg sereis, de IT-girl en Gossip Girl the next generation
  3. De selectie van Kiera Cass
    Voor 35 meisjes is de selectie dé kans op een beter leven. Zo kunnen ze ontsnappen aan een armoedig caste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour. De selectie biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te strijden om het hart van prins Maxon.
    America Singer vindt het echter een nachtmerrie. Ze moet haar geheime liefde opgeven en haar thuis verlaten voor een strijd om een kroon die ze niet wil. Ze moet in een paleis wonen dat continu wordt aangevallen door rebellen. Dan ontmoet ze prins Maxon en twijfelt ze aan alles. America realiseert zich dat het leven waar ze altijd van gedroomd had in het niet valt bij de toekomst die ze nooit voor mogelijk had gehouden.
  4. Twilight van Stephenie Meyer
    Bella is er absoluut van overtuigd dat Edward levensgevaarlijk is, maar ook dat ze onvoorwaardelijk en onherroepelijk verliefd op hem is. Als Isabella Swan naar het regenachtige Forks verhuist en de mysterieuze en aantrekkelijke Edward Cullen ontmoet, neemt haar leven een spannende en angstige wending. Edward, met zijn krijtwitte huid, gouden ogen, betoverende stem en bovennatuurlijke gave, is zowel onweerstaanbaar als ongenaakbaar. Tot nu toe heeft hij zijn ware identiteit verborgen weten te houden, maar Bella is vastbesloten achter zijn duistere geheim te komen. Wat Bella zich niet realiseert, is dat ze haar leven en dat van anderen in gevaar brengt naarmate ze hem beter leert kennen. Misschien is het zelfs al te laat…
Bron:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten